שירותים

לא נורא, אתם מבוטחים בשדמה ואנחנו כאן לשירותכם.

צרו איתנו קשר בהקדם ואנו ננחה אתכם מה עליכם לעשות.

 

להלן מספר דגשים ונקודות כיצד עליכם לפעול:

 

 

במקרה של נזק לרכוש כולל גניבה או אבדה של מטען 

 

חברת התעופה: במקרה והנזק/אובדן נגרם ע"י חברת התעופה, פנו אל שירות הלקוחות של חברת התעופה בעודכם בנמל התעופה ובקשו מהם לקבל אישור לביטוח על הנזק / אובדן.

 

משטרה: לפנות למשטרה להגיש תלונה, חשוב מאוד לקחת את האישור המשטרתי לכך שהרכוש נגנב. האישור הזה הוא בעצם ההוכחה לכך שהאירוע קרה בזמן השהות בחו"ל ומה באמת אבד / נגנב לכם.

 

ביטוח: עם אישור מהמשטרה (ומסמכים נוספים שיסופקו במקרה הצורך) ו/או אישור חברת התעופה צריך לפנות אלינו ואנו נדאג לפעול מול חברת הביטוח.

 

 

במקרה של נזק לגוף כולל אירוע בריאותי

 

יש ליצור קשר עם מוקד חברת הביטוח על מנת לקבל הנחיות כיצד מתנהגים בחו"ל מול הגורמים הרפואיים  פרטי המוקד :

 

 

את כל הקבלות עבור תרופות, טיפולים, דוחות רפואיים למיניהם, דיאגנוזות רפואיות ולמעשה כל מסמך רלוונטי שניתן לכם יש לשמור את המקור ולהגיש בשובכם לארץ.

03-9756666